MAJLIS ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG 2010

Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang SK Sri Suria (1) diadakan pada 11 November 2010. Majlis ini dirasmikan oleh YBrs. Tuan Timbalan Pengarah Pelajaran Kelantan, Tuan Haji Zahari bin Daud. Antara kategori penganugerahan adalah pelajar-pelajar cemerlang yang mencapai 5A, 6A, 7A dan 8A, kehadiran penuh, tokoh Nilam, tokoh pelajar serta anugerah bagi pelajar-pelajar yang mempunyai ketokohan dalam bidang-bidang tertentu seperti kurikulum, ko-kurikulum dan sebagainya.

Kategori Penyampaian Hadiah adalah Hadiah Murid Cemerlang Tahun 1, 2, 3, 4, 5 dan 6 di samping Hadiah Mata pelajaran Terbaik.






Selain dari itu juga, terdapat juga kategori Anugerah Khas seperti Anugerah Khas NILAM, KO-Kurikulum serta Tokoh NILAM, Ko-Kurikulum Lelaki dan Perempuan dan Tokoh Murid Lelaki dan Perempuan.

Majlis juga diserikan dengan persembahan Kalam Jamaie (Bahasa Arab), Action Songs dan persembahan tarian 'Seribu Satu Malam' oleh pelajar-pelajar Tahun 6.

Tokoh-tokoh Pelajar bergambar bersama Tn Hj Zahari bin Daud, Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri Kelantan dan Tn Hj Tg Hamzah bin Ku Seman, Guru Besar SK Sri Suria (1) disertai oleh para ibu pelajar.

Pada 11 November 2010 juga pelajar-pelajat Tahun 6 akan mendapat keputusan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) mereka masing-masing. Semoga pencapaian pada tahun ini lebih baik daripada tahun-tahun sebelumnya. Insyallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hebahan

Pihak sekolah SK Sri Suria Satu ingin mengucapkan
Selamat Menyambut Hari Guru kepada para guru sekolah dan luar sekolah.

Pautan berkaitan: Perutusan Rasmi dari Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia di laman KPM.